נס בבית שמש • שני מחבלים נוטרלו לאחר שזממו לבצע פיגוע דקירה בהסעת ילדים

בנצי לייזרוביץ - קובי פינקלר | צילום: קבוצת מדברים תקשורת, אושרי נגר 10 Comment on נס בבית שמש • שני מחבלים נוטרלו לאחר שזממו לבצע פיגוע דקירה בהסעת ילדים
23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

בחסדי שמים נמנע הבוקר (חמישי) אסון גדול בעיר בית שמש. כוחות הביטחון נטרלו שני מחבלים שתכננו לבצע פיגוע דקירה באוטובוס הסעת ילדים.

מעדויות התושבים עולה כי המחבלים ניסו לעלות לאוטובוס שמשמש כהסעה של ילדים – לאחר שהם נהדפו החוצה הם רצו לכיוון פתח בית הכנסת 'קול יהודה' ברחוב יחזקאל הנביא פינת חבקוק, שם הם הספיקו לדקור אברך באורח קל. שוטרים שהגיעו לזירה ירו בהם וניטרלו אותם.

מהמשטרה נמסר כי "2 מחבלים ניסו לעלות לאוטובוס ברחוב יחזקאל הנביא ברמת בית שמש. השניים נהדפו ע"י אזרחים. שוטרי תחנת בית שמש שהגיעו למקום הבחינו בשני המחבלים כשהם דוקרים אדם סמוך לתחנת האוטובוס, הגיבו במהירות, ביצעו ירי מדוייק וניטרלו אותם".

חובש רפואת חרום במד"א ישי גליק שהגיע למקום ככונן עם אופנוע של מד"א, סיפר כי "על המדרכה ישב צעיר חרדי כבן 18 בהכרה מלאה, הוא סבל ממספר פצעי דקירה בפלג גופו העליון, יחד עם כוננים נוספים שלנו הענקנו לו טיפול רפואי ראשוני בשטח והוא פונה לבית חולים".

אריאל בראון, עד ראייה שהיה במקום סיפר הבוקר ב'מדברים אקטואליה' עם בצלאל קאהן ודוד חכם ב'קול חי' כי כבר בסביבות השעה 7:00 בבור, תושבים זיהו במקום שני פלסטינים חשודים שמסתובבים בצורה מחשידה.

"מ-7:00 בבוקר, אנחנו ממתינים כאן למשטרה, עמדתי עם הבת שלי בתחנה, ראינו 2 ערבים עומדים שם ולא עובדים וזה היה מחשיד, הם עמדו בסמוך לתחנת אוטובוס ובאופן תמוה הם לא עלו על שום אוטובוס, והתושבים שעקבו אחריהם – הבינו שיש כאן משהו חשוד מאוד. התקשרנו למשטרה, והם לא הגיעו".

20151021220550

בראון סיפר בנוסף כי "הם ראו שהתחנה התרוקנה אז הם הלכו למקום אחר. המשכנו לעקוב אחריהם, והם החלו ללכת במהירות לתחנה אחרת, ואנחנו עדיין ממתינים למשטרה", הוא אומר, לדבריו, "בהמשך הגיעה למקום ניידת משטרה, כיוונו אותה אליהם ואז ברגע שהם ראו את המשטרה הגיעה למקום, אחד מהם הוציא סכין ודקר אדם שהיה במקום".

e0bd245f-c0d6-445b-92f8-91ae082a4caa

החולצות שלבשו המחבלים. צילום: אושרי נגר

"ברוך ה' שעקבנו אחריהם, וידענו לכוון את המשטרה אל המיקום שלהם, אם היו עולים על אוטובוס זה היה יכול להיות חלילה אסון", אמר עד הראייה.



10 תגובות

מיין תגובות
  1. 10

    פחד!!! אני מרמה ג' ולא זז מהבית!! כל ערבי הוא מחבל אי אפשר לסמוך עליהם!!

  2. 9

    פחד איום!! אני מרמה ג' כמה דיברנו עם המשטרה והערייה.. לא להאמין שזה קרה אלוקים ישמור. נתחזק.

  3. 8

    פחדנים!!
    כשזה קרה בירושלים כולם המשיכו את הסדר יום כרגיל

  4. 7

    תורידו בבקשה את התמונה המזעזעת ששמתם!!!!

  5. 6

    פחד משתק..
    אמונה עיניים פקוחות ועוד אמונה.

  6. 5

    מזעזע לראות איך הערבים מסתובבים בשכונה בכזו חופשיות על טרקטורים ועם כלי עבודה כבדים וללא שום השגחה מלבד השמירה השכונתית.

  7. 4

    ישתבח שמו ממש רואים את יד ה' 2 מחבלים ולא הצליחו לעשות את מה שתכננו זה היה יכול להיגמר חלילה הרבה יותר עצוב!
    פשוט נס!!! ועוד אחרי שהמשטרה הגיע באיחור…!!!

  8. 3

    ימח שמם של מחבלים

  9. 2

    לדעתי הנס הוא בגלל שרובם כאן בני תורה התורה מגינה זו עובדה ומבלבלת את האויב
    אבל המשטרה צריכה קצת לחשוב בצורה יותר מעמיקה די לומר שיש תחנה שם בהר טוב היו העיר עם דיאגרמה אחרת לחלוטין רק הרמה לבד היא עיר בפני עצמה
    אבל ככל הנראה גם אני הייתי פוחד להיות שם כשוטר שלא יהרגו אותי בעצמי

  10. 1

    לדעתי הנס בגלל שבני תורה מאכלסים אותה
    עם כל זה המשטרה לא יכולה להתחמק במבט עמוק העיר שונתה רק הרמה לבד היא בגודל עיר אבל אני "מבין" את המשטרה גם אני הייתי פוחד להיות שוטר בין פועלים ערבים ובמיוחד ש"החוק" מדינת חוק והחוק אומר שעד שלא הרגו אותך אסור לך לירות ואולי צריך קודם לכן לבקש ולהודיע למחבל שאתה עומד לירות בשביל שיחליט מהר לשוב אל ביתו "וזה הכי טוב"